tisdag 24 september 2013

...och det blev tisdag...

.. och inget nytt angående judgement.
Så vi fyllde dagen med nya trevligheter.
Träning för både Paul och mig, fast inte samtidigt, men på samma plats under Noahs förmiddagsömn.
Libanesisk golunch och tillika lek med dansk-norsk-engelska familjen med sin lille V.
Möte med sömmerskan Jane här hemma på Redd tillsammans med Geminatjejerna och min egen Reddbrud Linda. Kul att se Jane bli så glad för två veckors jobb! Har nog inte varit alltför mycket jobb på sistone.
Noah och jag avslutade dagen här hemma med pizza tillsamans med Marie, kavate B och söta N eftersom Paul och Magnus var på eget pojkgalej på kvällen.
Och nu sitter jag och väntar på att få höra av advokaten som jag ringt och fått messat svar tillbaka att han skulle höra av sig senare...
Funderar allvarligt på om om jag också skulle bli kenyansk domare.
Har ju en viss förmåga att glömma saker, är ibland lite snurrig och skulle lätt kunna "missa" avtalad tid för underskrift och är tisoptimist. Tre av tre.
Är det något mer man måste kunna? Annars är jag ju som klippt och skuren för jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar