söndag 26 maj 2013

Mors Dag

Grattis på Mors dag alla mammor ute i världen!
Fast lite extra min alldeles egna mamma!

Det var en mysig känsla jag vaknade med imorse,
För första gången skulle jag fira Mors Dag för att jag själv var mamma.
Och det blev verkligen en väldigt mysig dag!
Vackert väder.
Härlig aerobiccsträning på förmiddagen medan Paul och Noah lekte utanför fönstret.
Långpromenad till lunchstället där Noah (dvs Paul) planerat bjuda mig på sushi.
Fortsatt promenad till Junction ftersom sushistället var stängt (hur nu något kan vara stängt på svenska Mors Dag...!;)
Istället en väldigt god lunch på italienska Medeterrenian på Junction.
Skön långpromenad hem i den sköna eftermiddagssolen med en babblandes och skrattandes Noah på ryggen och en lika pratglad och skojfrisk Paul brevid.
Och slutligen mysig skypning med mamma och syster, de finaste mammorna jag vet!

En jättemysig första Mors Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar