torsdag 23 maj 2013

Första hearingen

Himmel!
Vi ska på vår första hearing imorgon!
Vår fosterperiod gick ut i måndags, men vi var helt inställda på att det säkert skulle ta ett par, tre vekor innan vår advokat  skulle meddela oss om att det var dags.
Så ringde han i eftermiddags, mitt under det ljuvliga tårtkaos som var invid poolen på E's tvåårskalas!
"Be there 8.30. Be on time. Wear formal clothes."
Ja, inte har di dagit med oss finklänning, kostym och klackskor för att gå dit  i jeans direkt... ;)
Men vilken tur att vi köpte Noahs kostym igår, passade på att fixa skjorta och skor och det där skärpet jag gått och pratat om idag... Det hade annars kunnat bli lite stressigt.
Så imorgon ska alltså vi på hearing!
Att vi redan kommit dit...
Himmel!

3 kommentarer:

  1. Oj vilka spännande dagar ni har haft. Utflykter, besök, safari, goda middagar och nu hearing.
    Grattis!! (eller vad man nu ska säga) Ett steg närmare målet......
    Saknade dig grymt mycket på Blodomloppet igår (onsdag)
    Lycka till :)
    Kramar Lisa J

    SvaraRadera
  2. Men det är ju idag! Precis just nu, kanske. Inte konstigt att jag kännt mig så konstig idag. Jag är väl nervös.
    Linda B

    SvaraRadera
  3. Jag saknade er, Lisa. Såg bilderna på fb och verkligen längtade till snästa år. Det är en såndan mysig dag!
    Linda, jo, så var det! ;)

    SvaraRadera