tisdag 27 augusti 2013

84 cm lång...

...men jag väger lika många 12 kg som tidigare.
6 månader och 4 dagar sedan fick vi bli 1 egen liten familj, jag, pappa och mamma.
1 vällingsflastka per dag dricker jag.
Men många bananer blir det...
One, One One, betyder One, Two, Three!
1 älsklingsbil har jag.
1 favotitmamma.
Mamma
1 favotitpappa.
Daddy
Och 1 favoritkompis.
Theo.
Roliga saker ska göras om 100 gånger för mycket, tycker tydligen mamma och pappa.
Vid 11 på förmiddagen slocknar jag om ingen låter mig få sova förmiddagsvila.
2 'usch' hämtar jag varje gång jag vill gå ut och leka. Det betyder shoes.
2 mörkbruna, fantastiskt vackra och skrattande ögon har jag.
Och 1 leende som får mina föräldrar att bli alldeles varma i magen över att jag är deras.
Det är jag i siffror.
Jag, Noah Mwamoa.
Eller Noah Charles Erik som det kommer stå i passet.
Men det är jag oavsett.
1 älskad liten son.

1 kommentar:

  1. Noah, du är alldeles, alldeles fantastisk för dina föräldrar, det vet jag.
    (Fia, du skriver alldeles fantastiskt. Jag blir alldeles rörd.)
    Kramar till er från
    Christina E

    SvaraRadera